Χιουμοριστικό

XΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΟ
Tόσα τραγούδια τόσοι στίχοι
και η ψυχή μου ακόμα βήχει
ποτέ δεν ήρθε η νοσοκόμα
κι οι ελπίδες μου πουλιά ακόμα
Απόψε πάλι χάθηκα μέσα στις αναμνήσεις
πικρό φιλί μου έδωσες φύση ερωτική μου
μαντήλι θα γινόμουνα σε όλα τα δάκρυα σου
αλλά εσύ επέλεξες να μην είμαι κοντά σου
Με τι καρδούλα άντεξες μόνο μου να αφήσεις
ο κόσμος στα προβλήματα δεν βρίσκει πάντα λύσεις
μαζί σου εγώ τρελάθηκα σε μια ζωή off the record
δεν ήρθες όμως σπίτι μου ούτε για ένα second!!!!
Τα ίδια σφάλματα έκανα και κάνω τόσα χρόνια
για αυτό κοιμάμαι μόνος μου σε αδειανά σεντόνια
Κάποτε ήμουν δον ζουάν σε άλλες ηλικίες
μα τώρα οι χυλόπιτες γινήκανε κυρίες!!!!
Σάτυρα από τους τίτλους των τραγουδιών μου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα βράδια που είσαι μακριά ( αφιερωμένο στην γυναίκα μου Θώμη)

Σε βλέπω κι ονειρεύομαι

Τα ύστερα του κόσμου