Κυρία των ονείρων μου

Αγάπη μου καρδιά μου εσύ , κυρία της ψυχής μου

Η λύση είσαι στο πρόβλημα της άμοιρης ζωής μου

Κυρία των ονείρων μου, στην σκέψη μου σε έχω

Κι ορκίστηκα εις τον Θεό, πάντα να σε προσέχω

 

Αγάπη μου και έρωτα, καρδιά μου και ψυχή μου

Είσαι ότι πάντα ήθελε το αμαρτωλό κορμί μου.

Όταν με πρωτοαγκάλιασες και σου σφιξα το χέρι

Ένιωσα πώς με δρόσισε του έρωτα το αγέρι

 

Είσαι μέσα στην σκέψη μου, ποτέ μου δεν σε βγάζω

Και τώρα που είσαι μακριά , τα ύδατα ταράζω

Είσαι μια νεράιδα, τα ολόχρυσα φτερά σου

Με ακουμπούν και χαίρομαι πάντα τον έρωτά σου.

 

Στον μύλο εκεί των ξωτικών, μια μέρα θα σε πάω

Να πέσω και στον ποταμό για σένα δεν μασάω

Γυναίκα εσύ μοναδική με το ωραίο βλέμμα

Μόνο αλήθειες θα σου πω, ποτέ κανένα ψέμα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα ύστερα του κόσμου

Όνειρα με ημερομηνία λήξης

Αγάπη μου εσύ γλυκιά