Να ξέρεις

 Να ξέρεις πόσο σ αγαπώ και πόσο σε λατρεύω

Και πάντα η παρουσία σου με κάνει κι ημερεύω
Να ξέρεις είσαι μάτια μου ότι καλύτερο έχω
Γεννήθηκα να σε ποθώ και πάντα να σε αντέχω
Να ξέρεις πώς πολύτιμη για μένα εσύ θα είσαι
Έλα κάψε τα λάθη μου και τους καημούς μου σβήσε.
Να ξέρεις πώς σε πίστεψα μαζί σου νιώθω εντάξει
Και τίποτα δεν πρόκειται σε μας ποτέ να αλλάξει.
Nα ξέρεις θα είμαι δίπλα σου μέχρι που να πεθάνω
Κι αν πάθεις κάτι όμως εσύ δεν ξέρω τι θα κάνω
Να ξέρεις πόνεσα πολύ ως τώρα στην ζωή μου
Ήρθες και αγαλλίασες την άμοιρη ψυχή μου.
Να ξέρεις πώς είμαι πιστός τιμάω το στεφάνι
Αφού η παρουσία σου καλύτερο με κάνει
Να ξέρεις πώς είμαι τρελός για σένα όσο δεν πάει
Καμιά ποτέ δεν βρέθηκε τόσο να μ αγαπάει.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα βράδια που είσαι μακριά ( αφιερωμένο στην γυναίκα μου Θώμη)

Σε βλέπω κι ονειρεύομαι

Τα ύστερα του κόσμου