Παιδί μου έφυγες

Παιδί μου έφυγες πήγες μακριά στα ξένα
Και γω μαράζωσα δεν βρίσκω γιατρειά
Να με έχεις θέλω στο μυαλό και μένα
στα βάσανά σου να μαι η παρηγοριά.

Παιδί μου έφυγες κι έριξες μαύρη πέτρα
πες μου τι σου λειψε τι έχεις τώρα πια
Τις αποφάσεις και τα λάθη κάτσε μέτρα
έμεινε άδεια η δική μου αγκαλιά
Παιδί μου έφυγες με τρένα και αεροπλάνα
σε άλλη χώρα την τύχη σου ζητάς
να μην ξεχνάς πώς πίσω έχεις μια μάνα
πάρε τηλέφωνο για μένα να ρωτάς
Παιδί μου έφυγες μου λείπεις τι να κάνω
Θυμάμαι τότε που ήσουνα μικρός
Φιλιά σου έδινα στο μέτωπο απάνω
Θέλω απλά να σε φυλάει ο Θεός

Από την συλλογή στίχων μου ΄΄ Ένα αναμμένο στο σκότος κερί ΄΄
Εκδόσεις Λογείον, Τρίκαλα 2016.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα βράδια που είσαι μακριά ( αφιερωμένο στην γυναίκα μου Θώμη)

Σε βλέπω κι ονειρεύομαι

Τα ύστερα του κόσμου